فرشماشینی

 

مواردی از مزیت های فرش پشمی

فرش ماشینی به دلیلی اینکه از پشم ساخته شده اند و پشم هم ساختاری نرم دارد هر چقدر رفت و آمد فشار بر روی آن زیادتر باشد نسبت به مابقی کمتر دچار تغییر حالت می شوند ولی اگر جنس آنها از الیاف مصنوعی باشد بر اثر رفت و آمد و فشار زیاد حالت و نرمی خودشان رابه مرور زمان از دست می دهند.

اگر بخواهیم این دو را با هم مقایسه کنیم نسبت فرش پشمی به الیاف مصنوعی از طول عمر بیشتری برخوردار هستند اگر میخواهید برای زمان زیادی از فرش مورد نظر استفاده کنید و حالا حالا ها قصد تعویض آن را ندارید فرش پشمی انتخاب مناسبتری نسبت به موارد دیگر می باشد.

فرش پشمی از ویژگی خاصی که برخوردار است نسبت به فصول سال متفاوت است مثلا در فصل زمستان که هوای سرد از خود گرمی و در فصل تابستان که هوا گرم می باشد از خود خنکی را ساتعمی کند، پس با این حال عایق خوبی برای کفپوش منزل می باشد.

.

چندنکته از عیب های فرش پشمی

هر کالایی خوبی که دارای مزیت است دارای معایبی هم می باشد که این معایب ها در اثرگذاری در آخرین مرحله انتخاب تاثیر بسزایی دارد که این معایب از جمله حسایت برای برخی افراد ناشی میشود که همچین افرادی که حساسیت دارند از چنین فرش هایی نمی توانند استفاده کنند و دوم اینکه چرا که مواد اولیه آن نسبت به فرش های دیگر گران تر بوده و به همین علت هزینه آن کمی بالاست در صورتی که میخواهید از قیمت مناسبتری بهره مند شوید از فرش هایی که ترکیب آنها پشم و الیاف مصنوعی باشد اری و استفاده نمائید چرا که به بهتربودن کیفیت و دوام و محکمی فرش و حتی در کاهش قیمت آن موثر است.

 

راهنمایی کلی برای فرش

 

با توجه به تنوع در بازار جهت باید هر شخص از کالای مورد نظر خود یک سری اطلاعات را در سایت ها و گاه های آنلاین یا در رابطه با تجارت الکترونیک که در بازار کالای مورد نظر هست را مطالعه و بدست بیاورد تا موقع آنلاین خود به خیالی راحت و آسوده بتواند فرش مورد نیاز خود را متناسب با تم منزل خود را تهیه و از خود رضایت کامل داشته باشد.

ForooshGahSaz پشمی ,نسبت ,مورد ,استفاده ,الیاف ,مصنوعی ,الیاف مصنوعی ,کالای مورد ,مصنوعی باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس خنده دار | دانلود عکس خفن جالب تصاویر خنده دار جشن گریه زیما سفر پارس، ارائه خدمات تور گرجستان، تور مشهد، تور کیش دانشجویان فیزیک دانشگاه محقق اردبیلی closed محصولات دانلودی progna کسب درامد از ارزهای دیجیتال معرفی بازی های چند نفره.لوکال افلاین